Dubbelklicka.net v2.0 - CS:S för att det är kul!

2010-09-05 23:11  

Unika besök
169,114 unika besök
Navigation
Startsida
REGLER
Dubbelklickas CSS-förening
Artiklar
Filarkiv
FAQ
Forum
Länkar
Nyhetskategorier
Kontakt
Sök

Admins/Stammisar
Rank
BANN-LISTAN
Att bli Stammis/Admins
Inloggade användare
Besökare: 1

Inloggade användare: 0

Antal registrerade användare: 1,396
Senast registrerade användare: Maxen
Hi guest/Hej Gäst!
Welcome to Dubbelklicka, a swedish Counter-strike Source community.
Välkommen till Dubbelklicka, en svensk Counter-strike Source community.

Registrera er för att ta del av våran sites innehåll!
Klotterplank
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett meddelande.

05 september 2010 21:45
Wolf. Kolla med Systembolaget. Dom kanske vet Grin

05 september 2010 17:53
Dopet för lill stubbe över... Dags att varva ner lite på Dubbelklicka =)

05 september 2010 16:01
......tog någon numret på ångvälten som brände över mig igårkväll??????

05 september 2010 15:45
Goddagens alla Smile

04 september 2010 23:34
Okej digalos, jag drar ett pm istället =) godnatt alla

04 september 2010 23:17
Perttunen.. Fråga Server admins. Felde. mikehary. Arowanay. Dead_meat... Bara skapa en tråd eller skicka ett PM

04 september 2010 23:02
som jag har märkt med Spec time så är det 2 min på DBK1 och hur länge som hälst på DBK2.

04 september 2010 22:37
Snurrrar i mitt huvud kan det beror på all alkohol man har i blodet öl grogg whiskey :=)

04 september 2010 19:12
Okej Flu. Skulle ni kunna ändra tiden så man skulle kunna speca personer en längre tid ?

04 september 2010 19:03
sköll!

Visa ämne
Inloggad just nu: 1 gäst(er)
 Skriv ut ämne
bör bannas
zurox
#1 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 18:02
Erfaren användare

Registrerad: 08.11.08

vi va samma lag o båda gångerna sköt han mig med flit första deffa jag bomben o då döda han mig och deffa den sj o skrev att jag va en noob andra gången så stog jag med awpn o täckte en dörr då kom han upp bakom mig o sköt mig med shotgunen o tog min awp

Yalle! [Swe] killed ZuroX with deagle.
Yalle! [Swe] : noob!
Yalle! [Swe] killed ZuroX with m3.

Yalle! [Swe]" STEAM_0:0:13503968
I am the punishment of god. If you had not committed great sins, god would not have sent a punishment like me upon you.

-Genghis Khan

Jesper
#2 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 18:23
Användare

Registrerad: 20.09.09

är inte du admin

indy
#3 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 18:28
Superadministratör

Registrerad: 07.11.08

Men jag eSmile Han fick en liten perm för jag e på gott humör idag o x-tra snäll.

Vill han bestrida den så kommer han väl in och gör en liten tråd kan jag tänka mig.

indy

iaa6@hotmail.com
zurox
#4 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 18:33
Erfaren användare

Jesper skrev:
är inte du admin

jag har varit admin men är inte det längre för jag spelar inte så mkt
I am the punishment of god. If you had not committed great sins, god would not have sent a punishment like me upon you.

-Genghis Khan

Hilbus
#5 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 19:11
Användarbild

Stabil användare

indy skrev:
Men jag eSmile Han fick en liten perm för jag e på gott humör idag o x-tra snäll.

Vill han bestrida den så kommer han väl in och gör en liten tråd kan jag tänka mig.

indy

bra där indy.

dock tycker jag inte att han ska få den släppt denna gång, han har redan klarat sig 4 gånger...
img821.imageshack.us/img821/8042/hilbussignimba.jpg
Mina Guider:
Console - http://www.dubbel...ead_id=456
Recorda demo http://dubbelklic...ead_id=949

www.hilbus.webb.se
yasar_91
#6 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 20:18
Nybörjare

Registrerad: 10.06.09

indy och hilbus, jag skrev nob för att jag han deffa bomben innan han och när han såg att jag han deffa den slängde han en flash på mig så att jag slutade deffa bomben, och jag dödade han för att jag sköt när jag var flashad, jag sa sorry för tk, det var några som var inne på servern karlsson var inne och ave var säket också inne och sen nästa runda när jag går 10 meter ur spawn så skjuter han mig, jag är ärlig och berättar att jag kallade han nob men man gör inte så som han gjorde och ni bannade mig när jag inte var inne och nu när jag skulle precis gå in igen så står de att jag är bannad det är inte rättvist,, visst jag har blivit bannad innan men det är ett par vänner som har spelat. men jag vet regeln mitt acc och då är det mitt ansvar, och seriöst jag orkar inte med en veckas ban eller något, jag är helt bannad medans han får spela när han har gjort fel dett är lågt,, hilbus jag fattar inte vad du har emot mig seriöst !

yasar_91
#7 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 20:26
Nybörjare

hann deffa *

indy
#8 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-23 22:39
Superadministratör

Skall höra med zurox ang detta Yalle så håll ut.

indy

iaa6@hotmail.com
Haruhi
#9 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-24 02:39
Nybörjare

Registrerad: 13.04.09

Japp jag var inne (Soulise) och såg att Zurox flasha han och snodde deffen, dock är det ju ingen anledning att TK:a eller kalla någon noob, eller fortsätta TK:a efteråt.
Hej Smile

zurox
#10 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-24 02:43
Erfaren användare

Haruhi skrev:
Japp jag var inne (Soulise) och såg att Zurox flasha han och snodde deffen, dock är det ju ingen anledning att TK:a eller kalla någon noob, eller fortsätta TK:a efteråt.

jag kasta en fash men aldrig för att sno bomben det va 1 T kvar o det va han jag skulle flasha. går det ens med flash?? har bara funkat med smok's för mig Pfft

-Genghis Khan

MikeHardy
#11 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-24 02:56
Användarbild

Erfaren användare

Registrerad: 28.10.09

Indy ha kvar dendär bannen tycker jag. Jag varnade Yalle förut idag när han bröt mot reglerna och ignorerade mina varningar, då jag började min varning med "yalle har vart med förr och vet att det inte är tillåtet att boosta" Verkar som han fortsatt sina dåd efter jag gått.
----------------------------------------------------
ego vadum sceptrum orbis terrarum

yasar_91
#12 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-26 21:04
Nybörjare

det låter inte logiskt jag har inte boostat och du har definetivt inte get mig några varningar, och vi säger nu att jag boostat, det har jag inte men vi säger det, varför bannade du inte mig då, du är väl admin?. har varit utan cs nu i ngra dagar och vill gärna att ni blockar upp så är ni jätte snälla, lovar att jag inte kommer skriva nob igen även om det inte var ovårdat språk

//mvh Yalle!

zurox
#13 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-27 01:50
Erfaren användare

du har varit utan i några dagar..... vet du vad permanent bann är?

du kommer inte in på dbk mer om du inte köper ett nytt acc

-Genghis Khan

KrushY
#14 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-27 06:32
Användarbild

Användare

Registrerad: 01.04.10

Sry för att jag skriver här men jag måste få yttra mig om detta . Han sa att han har varit admin men var inte så aktiv så han inte är det längre och om du nu vet reglerna så borde du ju också veta att man inte ska skriva noob, pwn eller något som någon kan ta stötande deras bästa regel är "Behandla andra som du själv vill bli behandlad" och nu vet jag inte ifall du vill bli kallad noob men det tror jag ju inte du vill och då är det ju dumt av dig att kalla han det + att det är ju imot reglerna som sagt men detta är bara det jag vill säga

Over and out KrushY^
Går inte en dag utan att jag tänker på dig 19 mars 2009 saknar dig mkt gråter mig till sömn när jag tänker på det fina vi hade
img24.imageshack.us/img24/559/dubbelklicka.png

www.dubbelklicka.net/profile.php?lookup=1181
Dead_Meat_FJ
#15 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-27 14:06
Superadministratör

Trisse, det var inte zurox som kallade folk noob mm...

www.dubbelklicka.net
MikeHardy
#16 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-27 14:40
Användarbild

Erfaren användare

Registrerad: 28.10.09

Ja man kanske ska läsa igenom vem som gjort fel innan man hoppar på dom Trisse ^^
----------------------------------------------------
ego vadum sceptrum orbis terrarum

zurox
#17 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-27 15:55
Erfaren användare

Trisse skrev:
Sry för att jag skriver här men jag måste få yttra mig om detta . Han sa att han har varit admin men var inte så aktiv så han inte är det längre och om du nu vet reglerna så borde du ju också veta att man inte ska skriva noob, pwn eller något som någon kan ta stötande deras bästa regel är "Behandla andra som du själv vill bli behandlad" och nu vet jag inte ifall du vill bli kallad noob men det tror jag ju inte du vill och då är det ju dumt av dig att kalla han det + att det är ju imot reglerna som sagt men detta är bara det jag vill säga

Over and out KrushY^

haha trisse nu va det ju inte jag som hade gjort fel Pfft det va Yalle som sa att jag va noob o Tka mig ^^

-Genghis Khan

bepp0
#18 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-07-27 17:18
Stabil användare

Registrerad: 18.05.09

Trisse skrev:

Over and out KrushY^
fail
bitsandpieces.us/wp-content/uploads/2010/05/imageslolercoaster.gif

Gå direkt till forum:
Liknande trådar
Ämne Forum Svar Senaste inlägg
Bör Bannas Bör bannas! 4 2010-08-31 08:58
Bör bannas Bör bannas! 2 2010-08-30 12:36
Bör bannas för massa Bör bannas! 6 2010-08-28 15:07
bör bannas Bör bannas! 10 2010-08-28 14:06
bör bannas Bör bannas! 3 2010-08-22 16:09
Flash Clock