Dubbelklicka.net v2.0 - CS:S för att det är kul!

2013-05-24 23:32  

Logga in
Användarnamn

Lösenord

Inte registrerad användare?
Klicka här för att registrera dig.

Förlorat lösenordet?
Begär ett nytt här.
Navigation
REGLER
Dubbelklickas CSS-förening
Artiklar
FAQ
Nyhetskategorier
Kontakt
Sök
Våra Admins
Rank
Bannad?
BANN-LISTAN
Att bli Admin
Inloggade användare
Besökare: 2

Inloggade användare: 0

Registrerade användare: 1,429
Senast registrerade användare: Bjorne
Hi guest/Hej Gäst!
Welcome to Dubbelklicka, a swedish Counter-strike Source community.
Välkommen till Dubbelklicka, en svensk Counter-strike Source community.

Registrera er för att ta del av våran sites innehåll!
Shoutbox
You must login to post a message.

2013-05-24 16:42
stackarn

2013-05-24 15:15
Jag har inget internet förens den 29e Sad

2013-05-24 02:28
Grattis på dig Afghanen! Smile

2013-05-24 02:09
Grattis igen =)

2013-05-24 01:10
Grattis afghan =)

Visa ämne
Inloggad just nu: 1 gäst(er)
 Skriv ut ämne
Snel Hest Unban Request
Snel Hest
1. Ditt nick: Snel Hest (Im Snel Hest, yes im the real Snel Hest)

2. Ditt steamid: STEAM_0:0:39421040

3. Vilken server du spelade på: Dubbelklicka II

4. Vilken tid du spelade: 15:30 typ.

5. Varför du tror att du blev bannad: Citat från arowanaj "bortom rimligt tvivel att du kör med regelrätta metoder för att ta död på spelare."

Om ni inte har något konkret bevis på att jag "fuskar" som ni säger bör ni inte banna mig, har haft ett 20 tal admins som speccat mig i flertal timmar, ingen av dom ser något fusk eftersom jag inte har något, ingen på server säger att jag fuskar för det är något jag verkligen inte gör, arowanaj har aldrig sett dig inne på servern så du bör inte ens ha rätt till att banna mig? speciellt utan konkreta bevis, jag har spelat i R60 Ligan i division 2, även ESL (inte så seriöst där) Jag är också en aktiv spelare på CSSMixes sedan innan dom hade EAC (EasyAntiCheat) etc. (Även unbannad på Games4u)

http://www.cssmix.../uid/87687 200+ mixes played, ingen cheat anklagelse.
http://www.youtub...TfAX2SwFAU Bevis på att jag spelar bra även på mixes, det är då en 5kill oneshots på de_dust2_green.

Och jag förstår inte det du menade med att du hade "Googlat" mitt namn och sett föregående bans? Jag har varit bannad på många random de_dust2 servrar för folk trott jag fuskat, men bans på "Kända" communities har aldrig varit för fusk. Csgaming var för att jag dumma mig med annat, Hypergaming ban är för att dom inte tycker om mig helt enkelt (finns ingen reason på bannen) och Holyduffgaming Bannen var inte för multi-hack, han bannade mig därifrån för att jag lämnade holyduffgaming för csgaming som admin, han gilla inte det och bara drog pbannen.

Innan ni har NÅGOT konkret bevis ALLS på att jag fuskat på era servrar så bör ni verkligen inte banna mig för det är inte rimligt någonstans, så jag ber om en unban och säger bara att ni kan specca mig hur mycket ni än vill, ni kommer inte se någon annat än en legit lirare.

Mer bevis på att jag inte är en "PERFEKT" spelare.
-Longest Death Streak: 6 För det kan inte gå bra varje gång man spelar.
Teammate Kills:6 Ibland råkar man panga sin teamate. >_>
Weapon Accuracy:27,3% Average accuracy för jag TRÄFFAR INTE VARJE SKOTT -.-

Har aldrig heller blivit bannat för ovårdatspråk, boosting, eller något sådant!

Kan ni nu unbanna mig och nästa gång komma med konkreta bevis för tycker verkligen om servern och har spelat på den massvis de senaste dagarna!
Peace.
Redigerat av Snel Hest den 2012-04-23 17:00

BLIPPEN
Men EAC bannar väl inte utan anledning?
På den?

arowanaj
Vilka claner är det du har spelat i?

Din unban request var så pass seriöst så vi ska gå igenom det här noggrant, med mål att fria dig från anklagelserna.

arowanaj.se
Snel Hest
Nej, EAC finns bara på t.ex. CSSmixes / Games4u etc, mest i ligor etc. Och då laddar man ner ett program på datorn som heter Easy Anti Cheat, startar man upp det innan man startar CSS sen spelar man på deras server i (gathern eller mixes, vad man nu än spelar) Undertiden man spelar tar EAC dumpar (screenshots typ) från ens dator och laddar upp på deras hemsida, om man då har fusk så syns det ju på screenshotsen och då blir man bannad såklart.

Jag spela även ett kort tag på ESEA som har ett bättre system än EAC.

Jag googlade själv på min steam:id just nu och hittade en ban på nån community på sourcebans där det står att jag blev bannad för EAC men det är fake, ni kan själv läsa på om detta om ni inte tror mig, men EAC kan inte köras samtidigt som VAC. Och en public server med Sourcebans har alltid vac på, therefore är den bannen av något fakeat EAC system som ownern av det communityn själv kodat, titta runt lite och såg MASSVIS om var bannade för det, troligtvis för att det inte funka!

Moral of the story, man kan inte ha igång EAC samtidigt som VAC så om ni syftar på den bannen så är den fake Smile Förstår inte ens meningen med att fuska på ett spel, det är ju inget kul då. Ingen utmaning alls om ett program gör allt åt en. Tycker det är orättvist att banna mig utan några konkreta bevis alls, speciellt (no offense) när ni inte verkar veta speciellt mycket om olika anti-cheats, och folk som cheatar. men men

Snel Hest
@arowanaj: När jag spelade i claner seriöst så var det i Old CSS dvs (11.1.2004 - 23.6.2010)

Så det var ett bra tag sedanWink senaste tiden spelar jag bara för skojs skull på publics och cssmixes. (Om du tycker att det låter långsökt så här har du http://www.youtub...xjSIhzoSJY en video från några dagar sedan när jag spelar på CSSmixes med kompisar från diverse länder och du märker nog ganska snabbt att vi bara har så kul vi kan och tar inget speciellt seriöst)

Och jag är inte "Såpass seriös" jag är väldigt seriös, jag tycker verkligen inte om att man ska bli permanent bannad från en server när man inte fuskar. Visst det kan vara kul att folk kallar en cheater ibland för det höjer ju självförtoendet, men att bli bannad för det är inget kul..

arowanaj
Så, nu har du fått en liten boost på självförtroendet.
Jag har släppt din bann tills vidare med lite påbackning från spelare som känner till dig.

arowanaj.se
BLIPPEN
Bara en liten fråga.

Du har spelat sen 04 säger du men ditt acc är ju definitivt inte från 04 då det är ett 39 mill acc. Vad har hänt med dom andra accen då? Bannade? För?
På den?

Snel Hest
http://steamcommu...?l=swedish

rensa datorn och installera om allt när steamguard kom, och hade ingen aning om emailen till accet för det var så gammalt så kunde inte logga in för behövde en kod från emailen, men som du kan se på mina enstaka screenshots har jag 90-10 etc i stats där med så xD

Wolf_Of_Vengeance
Rensat från onödiga inlägg av folk som inte har i tråden att göra.

/Vargfan
Tonight, I will deal with the forgotten pain.
Tonight, I will bleed with those who bless the rain.
There's no goal, for a vanishing soul.
Tonight, I'm gonna dance away to heaven.

arowanaj
Då kan vi låsa tråden, tycker jag.

arowanaj.se
Gå direkt till forum:
Liknande trådar
Ämne Forum Svar Senaste inlägg
Ban Request: isson Bör bannas! 2 2012-09-20 21:38
Stekarn Unbann Request Har du misskött dig på våra servrar? 8 2012-08-26 20:21
Ban Request: aro SuperAdmins 1 2012-08-19 18:12
Powntuss Unbann Request Har du misskött dig på våra servrar? 9 2012-08-18 02:26
angående snel hest ban Har du misskött dig på våra servrar? 13 2012-07-05 18:25
Snel Hest Unban Request Nr 3# Har du misskött dig på våra servrar? 7 2012-06-26 12:55
Snel Hest Unban Request Nr2 Har du misskött dig på våra servrar? 15 2012-06-25 21:07
stekarn unban request Har du misskött dig på våra servrar? 5 2012-06-06 19:14
unban 2 Har du misskött dig på våra servrar? 5 2011-12-23 16:11
Unban Har du misskött dig på våra servrar? 6 2011-12-22 22:29
Tja tja, Softcore här bakom spakarna, Unban prat. Har du misskött dig på våra servrar? 17 2009-11-04 17:03
unban Har du misskött dig på våra servrar? 10 2008-12-16 20:15
Partners
Swedishhost
Unika besök
2,041,684 unika besök
Omröstning
Rankingen skall nollställas

En gång per kvartal
En gång per kvartal
52% [30 Röster]

En gång per halvår
En gång per halvår